UDON utilitza cookies per millorar la teva experiència a la nostra web, per mostrar-te els productes que et puguin interessar i per guardar el teu carret. També pots obtenir més informació llegint la nostra política de privacitat. Accepto

CONTACTE

Necessita contactar amb nosaltres?

Vols fer-nos algun suggeriment?
Trucan's de dilluns a diumenge de 13h a 19h al 93 225 44 44
Do you agree to the terms and conditions of using our services?
* Camps obligatoris
FAQ

(Delivery)

Una vegada que hagis formalitzat el pagament, lamentem informar-te que no es podrà modificar ni anul·lar la comanda. Si això succeix, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Et demanem aquesta dada abans de finalitzar la compra per a poder calcular el número de palets que hem d'incloure en la teva comanda Delivery.

Per norma general, es podrà realitzar una comanda per a un màxim de fins a 10 comensals. Així doncs, desde UDON sempre contemplarem que existeixi una relació directa entre la comanda Delivery i el número de comensals que s'indiquen.

Podràs realitzar la teva comanda Delivery a través de la nostra plataforma web de 13.00 a 16.30h i de 20.00 a 23.30h (encara que l'horari de repartiment varia en funció de cada Restaurant). Tingues en compte que el temps de mitjana d'entrega és de 45 minuts.

Requerim que indiquis un número de telèfon per a que, en cas de que hi hagués qualsevol incidència amb la teva comanda Delivery durant la preparació o enviament, poguem contactar amb tu el més aviat possible.

Disposem de dos mètodes de pagament:

1 - Pots pagar la teva comanda introduïnt les dades de la teva targeta Visa, Mastercard o Maestro. En aquest cas, disposem d'un sistema d'encriptació segura (SSL-EV encrypted).

2 - Pots realitzar el pagament mitjançant la plataforma PayPal, un sistema independent de procesament de pagaments que s'ofereixen com alternativa al mètode recomanat (anteriorment mencionat). PayPal accepta un ampli rang de sistema de pagament: targetes de crèdit (Visa, Mastercard, American Express i Diners Club) i també accepta targetes de dèbit i xecs. Tingues en compte que no és necessari que disposis de un compte PayPal y per a poder efectuar el pagament a través de Paypal.

Per a qualsevol incidència amb la teva comanda, preguntes o suggerències, pots contactar amb Customer Care al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

En primer lloc, et recomanem que verifiquis si no has rebut cap correu electrònic a la teva safata principal i, també, que revisis la teva bústia de correu electrònic no desitjat o spam. En ocasions, aquest tipus de missatges poden ser detectats com a correu no desitjat.

En segon lloc, pots accedir a la teva sessió d'usuari de la nostra pàgina web i verificar l'estat de la teva comanda.

En cas de que la teva comanda no aparegui en la teva sessió i no hagis rebut cap confirmació via correu electrònic, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Malauradament no, en aquests moments només oferim aquest servei en alguns restaurants de la cadena. Així doncs, et recomanem que confirmis si està actiu el repartiment en el teu codi postal.

Si el servei està actiu t'apareixerá l'horari disponible a l'hora de seleccionar l'hora d'entrega al finalitzar la teva compra o trucant.

Segurament es tracti d'un error momentani. La nostra primera recomanació és que esperis uns minuts i tornis a intentar-ho. Si persisteix el problema, si us plau, contacta amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

El primer que et recomanem és que revisis si t'ha arribat la confirmació de la teva comanda Delivery i si ho has rebut correctament, el següent pas serà revisar si l'adreça que apareix és la correcta. Si la teva comanda s'ha registrat correctament i l'adreça coincideix, tingues en compte que el temps d'enviament pot variar degut a les condicions climatològiques o de trànsit.

Si no apareix la comanda a la teva compte o no és correcte l'adreça d'entrega, si us plau posa't en contacte amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Sí, la comanda mínima és de 19,90€ i si realitzes una comanda superior a 35€ les despeses de transport són gratuïtes.

El temps mitjà d'entrega és de 45 minuts, dependrà del volum d'encàrrecs rebuts, del trànsit de la zona i de les condicions.

Esperem que això no passi mai. Totes les nostres comandes porten un segell de confiança i de qualitat conforme no s'han manipulat desde la seva preparació. En tot cas, si descobreixes qualsevol incidència a l'obrir la teva comanda, si us plau, contacta amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web, seleccionant la categoria "Reclamacions menjar a domicili" i et respondrem en un termini màxim de 48h.

(Take away)

Requerim que indiquis un número de telèfon per a que, en cas de que hi hagués qualsevol incidència amb la teva comanda Take Away durant la preparació, poguem contactar amb tu el més aviat possible.

Et demanem aquesta dada abans de finalitzar la compra per a poder calcular el número de palets que hem d'incloure en la teva comanda Take Away.

Per norma general, es podrà realitzar una comanda per a un màxim de fins a 10 comensals. Així doncs, desde UDON sempre contemplarem que existeixi una relació directa entre la comanda Take Away i el número de comensals que s'indiquen.

En aquests moments aquesta opció no està disponible, però estem treballant per a poder activar-la molt aviat.

No, no hi ha un import mínim per a realitzar una comanda Take Away.

Al local.

Via web: Podràs realitzar la teva comanda Take Away a través de la nostra plataforma web desde 15 minuts després de l'horari d'apertura i fins 15 minuts abans de l'horari de tancament del restaurant en el que desitgis recollir la teva comanda Take Away.

Tingues en compte que pràcticament tots els horaris d'UDON són diferents, així que et recomanem que consultis aquesta informació abans d'iniciar la compra a l'apartat de Restaurants: http://www.udon.es/amgmap/location

A través de la APP.

El restaurant té el dret de deshabilitar el servei en cas puntual. Si no t'apareix l'opció pots verificar-lo trucant a Atenció al client:  902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11

 

Podràs recollir la teva comanda a la hora que ens indiquis en la teva comanda online. Tingues present que el temps que necessitem per a preparar la comanda és de 15 minuts.

Intentarem ajustar-nos al màxim, però aquest temps es pot veure alterat depenent del volum de feina del restaurant.

El primer que et recomanem és que revisis en la confirmació de la teva comanda en la bústia de correu que el restaurant que has marcat és el mateix en el que et trobes.

Si el local coincideix amb el que has marcat en la teva comanda Take Away, mostra la ordre de la teva comanda al treballador que t'està atenent al restaurant per a que consulti amb la nostra central quin ha pogut estar el problema. Lamentem en aquest cas l'incident i et garantim que una vegada resolt l'error es realitzarà la comanda encarregada a l'instant.

Si el local no coincideix amb el que has marcat a la teva comanda Take Away, hauràs de posar-te en contacte amb el nostre departament d'atenció al client al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30h a 16.30h i de 20.30h a 00.30h o escriuren's a l'apartat CONTACTE de la nostra web, seleccionant la categoria "Reclamacions menjar a recollir" i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Disposem de dos mètodes de pagament:

1 - Pots pagar la teva comanda introduïnt les dades de la teva targeta Visa, Mastercard o Maestro. En aquest cas, disposem d'un sistema d'encriptació segura (SSL-EV encrypted).

2 - Pots realitzar el pagament mitjançant la plataforma PayPal, un sistema independent de processament de pagaments que s'ofereixen com alternativa al mètode recomanat (anteriorment mencionat). PayPal accepta un ampli rang de sistema de pagament: targetes de crèdit (Visa, Mastercard, American Express i Diners Club) i també accepta targetas de dèbit i xecs. Tingues en compte que no és necessari que disposis d'una compte PayPal per a poder efectuar el pagament a través de PayPal.

Segurament es tracti d'un error momentani. La nostra primera recomanació és que esperis uns minuts i tornis a intentar-ho. Si persisteix el problema, si us plau, contacta amb el nostre departament d'atenció al client per telèfon al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30h a 16.30h i de 20.30h a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Efectivament, ja pots gaudir del nostre servei Take Away a tots els nostres restaurants UDON *. Només has de triar el teu UDON més proper.

* Actualment tenim actiu el servei Take Away a UDON Arenas, UDON Born, UDON Eixample, UDON Glòries, UDON Diagonal Mar, UDON Sabadell, UDON Travessera, UDON Maremagnum, UDON Maquinista i UDON Gran Via 2.

Via web / APP

Una vegada que s'hagi formalitzat el pagament no es podrà modificar ni anul·lar. Si això succeix, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client per telèfon al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30h a 16.30h i de 20.30h a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

En primer lloc, et recomanem que verifiquis si no has rebut cap correu electrònic a la teva safata principal, i també, que revisis la teva bústia de correu electrònic no desitjat o spam. En ocasions, aquest tipus de missatges poden ser detectats com correu no desitjat. 

En segon lloc, pots accedir a la teva sessió d'usuari de la nostra pàgina web i verificar l'estat de la teva comanda.

En cas de que la teva comanda no aparegui en la teva sessió i no hagis rebut cap confirmació via correu electrònic, et recomanem que contactis amb el nostre departament d'atenció al client per telèfon al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30h a 16.30h i de 20.30h a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Esperem que això no passi mai. En tot cas, et recomanem revisar la teva comanda Take Away abans d'abandonar el local. Si descobreixes qualsevol incidència fora del nostre local, pots contactar amb Customer Care al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos al departament CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

Tots els nostres plats estan avaluats per la consultora nutricional independent Cesnut Nutrició, formada per dietistes i nutricionistes. Si accedeixes a la fitxa de cada plat podràs consultar la seva informació nutricional i, a més, pots descarregar-te o demanar en qualsevol dels nostres restaurants la carta nutricional.

Tots els productes UDON estan subjectes a estrictes normes de qualitat i traçabilitat, desde el seu origen fins que se serveixen als nostres restaurants.

Igualment i de forma periòdica, tots els nostres locals passen auditories internes i externes.

Tots els productes i ingredients  que utilitzem tenen dos tipus d'origen: per als productes més tradicionals com els fideus i els brous, els importem directament desde Japó; mentre que per als productes càrnics i vegetals, se serveixen diàriament als nostres restaurants.

Malauradament, encara que a UDON tinguem productes aptes per a celíacs, no podem garantir que no existeixin traces, ja que manipulem tots els productes al mateix espai de cuina. Estem treballant per a poder oferir un producte sense traces de gluten, apte per a celíacs, i esperem poder comunicar-ho en breu.

Els noodles són el menjar ràpid saludable perfecte per a gaudir d'una dieta equilibrada, sana i nutritiva. Son una font d'hidrats de carboni que el cos digereix amb facilitat per a proporcionar energia. Durant segles la població japonesa ha gaudit d'una salut excel·lent basant la seva alimentació en els fideus orientals.

A UDON creiem que adoptant dels hàbits dietètics orientals seran beneficiosos per a la nostra salut. Els noodles són un element indispensable d'aquesta dieta i formen part de la nostra alimentació bàsica.

Des de UDON et garantim que tot el peix que utilitzem és congelat prèviament per a evitar qualsevol tipus de bactèria com "l'anisakis"

A cadascuna de les nostres cartes, pots comprovar el percentatge de caloríes que té cada plat.

Per a qualsevol incidència amb la teva comanda, preguntes o suggerències, pots contactar amb Customer Care al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30 a 16.30h i de 20.30 a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.

UDON obre el seu primer restaurant al març de 2004 amb un concepte de negoci desconegut a Espanya però amb més de 400 anys d'història al Japó: els Noodle Bars o restaurants especialitzats en la preparació de fideus asiàtics o noodles.

Un nou concepte de restauració únic i diferenciat en tot el territori nacional basat en el "casual food" amb una filosofia clara: menjar ràpid, equilibrat i nutritiu, servit en un entorn de disseny, a un preu competitiu i amb un servei orientat al client.

Si vols registrar-te, accedeix al següent enllaç i completa els diferents camps del formulari:

Si has oblidat la teva contrasenya o no la reconeix el sistema accedeix al següent enllaç i completa els diferents camps del formulari:

Si desitges unir-te a l'equip UDON tens 2 opcions:

1) Consulta vacants per ciutat

2) Envia el teu CV a rrhh@udon.es i si hi ha 1 vacant disponible que encaixi amb el teu perfil ens posarem en contacte amb tu.

Has d'entrar a la nostra web www.udon.es i accedir a la pestanya de Franquícies o enviar un correu electrònic a expansion@udon.es

A través del nostre formulari.

Trucan's! Al 902 547 447 o 93 464 61 64 / 91 794 13 11

Escriu-nos a customercare@udon.es

Estamos presentes en la mayoría de redes sociales, síguenos:

Facebook: https://www.facebook.com/udonnoodlebar

Twitter: https://twitter.com/noodlesandfun/

Pinterest: http://pinterest.com/udonnoodlebar/

Instagram: http://instagram.com/udon_noodlerbar/ 

Linkedin: http://es.linkedin.com/company/udon-barcelona/

Si vols donar-te d'alta al nostre newsletter fes click aquí.

Si vols donar-te de baixa al nostre newsletter fes click aquí.

Ho pots trobar a l'apartat de Restaurants

A través de la APP - Geolocalització

Escriu els teus suggeriments a customercare@udon.es

Abans de realitzar el pagament, una vegada hagis seleccionat els teus plats i abans d'indicar la teva adreça d'entrega, apareix la opció codi promocional, només hi ha que introduir-lo i automàticament s'efectuarà.

Sí, admetem:

Ticket restaurant i Sodexo a qualsevol dels nostres restaurants de tota Espanya.

No. El preu difereix entre la web i el restaurant. Et recomanem entrar a la fitxa de cadascun dels nostres restaurants per a que puguis veure el preu exacte de cada carta.

Si accedeixes a la fitxa del restaurant pot trobar totes les plataformes en les que podràs deixar la teva opinió.

Si voleu contactar amb nosaltres, si us plau truqueu-nos a Customer Care al 902 547 447 / 93 464 61 64 / 91 794 13 11 de Dilluns a Diumenge de 13.30h a 16.30h i de 20.30h a 00.30h o escriu-nos a l'apartat CONTACTE de la nostra web indicant-nos el motiu de la teva consulta i et respondrem en un termini màxim de 48h.